Vieraskirja
+11
Kalanen
DOT
*Karhuveikko*
lupuhullu8
ATI
Allu98
SuperÄijä
Ropsu
Vikke
Ankkaetsivä
Yuk7on
15 posters
AnkkaWebbi :: Muuta :: Vieraskirja
Sivu 1 / 4
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vieraskirja
Kaikki vieraat pulisemaan tänne. Täällä voit kysyä ylläpidolta kysymyksiä, mainita miten löysit tänne ja puhua mahdollisesta rekisteröimisestä tänne.
kjeh
Jee, vieraskirja!
Jes, vihdoinkin tuli tännekin vieraskirja. Mutta miten on, pystyykö Asiat-alueelle edelleen kirjoittaamaan vierailijat? Toivottavasti ei. Mutta tosiaan, vieraille tiedoksi, täälläkin sitten kuuluu käyttäytyä .
Vs: Vieraskirja
Minä rakastan tätä foorumia! IhQ ku tää on niin ihana foorumi.. voisin olla täällä koko päivän!
jamppa- Vierailija
On jo liikaa Ankka-foorumeita...
Liittymispäivä : 22.09.2010
alkaa *****ttamaan tämä jatjkuva viestieni poistelu. Miksei ylläpito voisi vain olla ihmisiksi? Ja sanon vielä sadannen kerran että ylläpito muokkailee viestejäni... tai itse asiassa pilaa niitä (ks. ylempi ''viestini'') Tuota en todellakaan ole kirjoittanut
jamppa- Vierailija
En ole siis todellakaan muokannu sun viestejä. Tämä vieraskirja oli äsken täynnä asiaa mutta nyt. -.-Modet eivät saisi pelleillä. -.-jamppa kirjoitti:alkaa *****tamaan tämä jatjkuva viestieni poistelu. Miksei ylläpito voisi vain olla ihmisiksi? Ja sanon vielä sadannen kerran että ylläpito muokkailee viestejäni... tai itse asiassa pilaa niitä (ks. ylempi ''viestini'') Tuota en todellakaan ole kirjoittanut
kjeh
Kukas mode nyt poistelee vieraskirjan viestejä? Pelkkä turhien osien sensurointi riittäisi. Ja vastaan jampan kysymykseen, että ei ylläpito, eli minä viestejäsi muokkaa, vaan joku modeCD-levyke kirjoitti:En ole siis todellakaan muokannu sun viestejä. Tämä vieraskirja oli äsken täynnä asiaa mutta nyt. -.-Modet eivät saisi pelleillä. -.-jamppa kirjoitti:alkaa ***** tämä jatjkuva viestieni poistelu. Miksei ylläpito voisi vain olla ihmisiksi? Ja sanon vielä sadannen kerran että ylläpito muokkailee viestejäni... tai itse asiassa pilaa niitä (ks. ylempi ''viestini'') Tuota en todellakaan ole kirjoittanut
Ropsu
Ylläpiton on sataprosenttisesti vastuussa modejen tekemisistä, koska ylläpito on heidät tehtävään valinnut. Eli et voi sysätä vastuuta muiden niskoille.Ja vastaan jampan kysymykseen, että ei ylläpito, eli minä viestejäsi muokkaa, vaan joku mode
SuperÄijä- Aktiivinen, 250-500 viestiä
- Viestien lukumäärä : 420
Liittymispäivä : 05.10.2010
En ole sysännytkään... Sanoin vain, että itse en sitä ollut tehnyt, ja modet voiivat vähän vähemmän poistella viestejä.SuperÄijä kirjoitti:Ylläpiton on sataprosenttisesti vastuussa modejen tekemisistä, koska ylläpito on heidät tehtävään valinnut. Eli et voi sysätä vastuuta muiden niskoille.Ja vastaan jampan kysymykseen, että ei ylläpito, eli minä viestejäsi muokkaa, vaan joku mode
Ropsu
Sysäsitpäs. Sanottiin, että ylläpidon vika. Sitten aloit selittämään kuinka se ei ollut sinun vika.Ropsu kirjoitti:En ole sysännytkään... Sanoin vain, että itse en sitä ollut tehnyt, ja modet voiivat vähän vähemmän poistella viestejä.SuperÄijä kirjoitti:Ylläpiton on sataprosenttisesti vastuussa modejen tekemisistä, koska ylläpito on heidät tehtävään valinnut. Eli et voi sysätä vastuuta muiden niskoille.Ja vastaan jampan kysymykseen, että ei ylläpito, eli minä viestejäsi muokkaa, vaan joku mode
Hei nyt teillä menee vähän offin puolelle. Miks te vaan chattaatte vieraskirjassa??
Terveisin Mällikalle
Terveisin Mällikalle
Mällikal- Vierailija
Miksi minulla on porttikielto?! Senkö takia että olen Viken sisko, Hempukka? Syrjintää! Eli Mosse olen.
Hempukka- Vierailija
En tiedä. Olen pelkkä vieraskirjamode. Asiasta ei ole mitään tietoa. Ei edes sitä että voisitko olla huijariHempukka kirjoitti:Miksi minulla on porttikielto?! Senkö takia että olen Viken sisko, Hempukka? Syrjintää! Eli Mosse olen.
kjeh
Ei pitäisi ainakaan enä porttareita olla?CD-levyke kirjoitti:En tiedä. Olen pelkkä vieraskirjamode. Asiasta ei ole mitään tietoa. Ei edes sitä että voisitko olla huijariHempukka kirjoitti:Miksi minulla on porttikielto?! Senkö takia että olen Viken sisko, Hempukka? Syrjintää! Eli Mosse olen.
Ropsu
Ihan mukava sivuhan tämä on, SuperÄijä tästä minulle vinkkasi...en ole varma jos rekisteröidyn, on niin paljon jo muuta ja ei viitsisi koko ajan ruudun edessä istua.
Mutta hyvä sivu tämä on.
Mutta hyvä sivu tämä on.
Lillen- Vierailija
Lillen kirjoitti:Ihan mukava sivuhan tämä on, SuperÄijä tästä minulle vinkkasi...en ole varma jos rekisteröidyn, on niin paljon jo muuta ja ei viitsisi koko ajan ruudun edessä istua.
Mutta hyvä sivu tämä on.
Rekkaa ihmeessä Toivoisin että rekkaisit. Oikeasti. Täällä tarvitaan uusia käyttäjiä. Rekisteröitymisessä ei menetä mitään.
Nimenomaan. Kannattaa rekisteröityä.Ankkaetsivä kirjoitti:Lillen kirjoitti:Ihan mukava sivuhan tämä on, SuperÄijä tästä minulle vinkkasi...en ole varma jos rekisteröidyn, on niin paljon jo muuta ja ei viitsisi koko ajan ruudun edessä istua.
Mutta hyvä sivu tämä on.
Rekkaa ihmeessä Toivoisin että rekkaisit. Oikeasti. Täällä tarvitaan uusia käyttäjiä. Rekisteröitymisessä ei menetä mitään.
[quote="Vince"]Hyi saasta, meinas kyllä lentää laatta.[/quote]
Juu, Lillen, rekkaa tänne.
Liittymispäivä : 22.09.2010
Allu98- Melko aktiivinen, 100-250 viestiä
- Viestien lukumäärä : 100
Liittymispäivä : 23.09.2010
Moi
Hei!
Tämä sivusto vaikuttaa ihan asialliselta ja miellyttävältä sivustolta ensisilmäyksellä katsottuna, saa nähda jo vaikka rekisteröityisinkin.
Mutta eipä hätiköidä, katselen vielä vähän aikaa sivujen toimintaa ja meininkiä.
Tapaamisiin!
Terveisin
Code master
Tämä sivusto vaikuttaa ihan asialliselta ja miellyttävältä sivustolta ensisilmäyksellä katsottuna, saa nähda jo vaikka rekisteröityisinkin.
Mutta eipä hätiköidä, katselen vielä vähän aikaa sivujen toimintaa ja meininkiä.
Tapaamisiin!
Terveisin
Code master
Code- Vierailija
Hei!
Tapaamisiin!
Terveisin
Code master
Iltaa taas!
Tulin siihen tulokseen etten aio tänne rekisteröityä. Sivuston on vielä aivan vaiheessa ja meininki nyt on mitä on.
Terveisin Code Master
Code- Vierailija
Ihan hyvähän tää sivusto on, muttaen tiedä, rekisteröidynkö. Se riippuu foorumin toiminnasta, ja asiallisuudesta. En kuitenkaan tänne taida rekata, mutta ehkä jonain päivänä sitten .
Mukavaa illanjatkoa kaikille, ja pysyköön foorumi hyvässä kunnossa.
Mukavaa illanjatkoa kaikille, ja pysyköön foorumi hyvässä kunnossa.
Hirnu- Vierailija
Allu98- Melko aktiivinen, 100-250 viestiä
- Viestien lukumäärä : 100
Liittymispäivä : 23.09.2010
Allu98 kirjoitti:Olen sitten spämmääjä.
Noh, eipäs mennä aiheen vierestä. Tarkoitus on että vierailijat kommentoivat foorumia ja tämä topic on tarkoitettu vieraille Sitäpaitsi turhat viestit voit suosiolla jättää pois.
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
AnkkaWebbi :: Muuta :: Vieraskirja
Sivu 1 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa