Vieraskirja
+11
Kalanen
DOT
*Karhuveikko*
lupuhullu8
ATI
Allu98
SuperÄijä
Ropsu
Vikke
Ankkaetsivä
Yuk7on
15 posters
AnkkaWebbi :: Muuta :: Vieraskirja
Sivu 3 / 4
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Vieraskirja
Vastenmielistä, täällä ei totella käyttäjän tahtoa oman kuvan poistamisessa.
Hyvä on Ropsu, voin kiristää sua jos et pian poista sitä kuvaa!
No Vikke- Vierailija
No, sitten sanon, että en osaakkaan poistaa niitä Sitäpaitsi jos et tieenyt, tuo on tavallaan totta. Kuvaa on mahdotonta poistaa netistä kokonaanNo Vikke kirjoitti:Vastenmielistä, täällä ei totella käyttäjän tahtoa oman kuvan poistamisessa.
Ropsu
Ropsu, kuvan voi poistaa siten että valitse eka galleriasta kohta "moderointi" sitte valitse kuva, jonka haluut poistaa ja laita rasti hyväksy kohdan viereen ja sitten ota toiminto "poista".
Taas Vik- Vierailija
Et ymmärtänyt. Kuva jää kumminkin nettiin Sen voi löytää vaikka Googlella...Taas Vik kirjoitti:Ropsu, kuvan voi poistaa siten että valitse eka galleriasta kohta "moderointi" sitte valitse kuva, jonka haluut poistaa ja laita rasti hyväksy kohdan viereen ja sitten ota toiminto "poista".
Ropsu
Ensin, mene Galleriaan.
Sitten klikkaa kohtaa "moderointi"
Siihen tulee sellainen taulukko ja mahd. kuvat.
Valitse niistä Akun maailman matkat.
Klikkaa siitä ja laita ruksi siihen yhteen kohtaan.
Sitten valitse "poista".
Sitten klikkaa kohtaa "moderointi"
Siihen tulee sellainen taulukko ja mahd. kuvat.
Valitse niistä Akun maailman matkat.
Klikkaa siitä ja laita ruksi siihen yhteen kohtaan.
Sitten valitse "poista".
Vigge- Vierailija
Lopettaisit nyt, kun et näköjään tiedä mitään internetistä... Miksi laitat kuvan, ja pyydät minua sitten poistamaan sen? Voin toki poistaa kuvan, ja osaan sen joten älä anna ohjeita! Kuva jää kuitenkin niin, että jotenkin googlella sen joka tapauksella löytää, ja eikös tuo ole AA.fi:ssäkin?
// Koska tämä on vieraskirja, niin kaikki muut viestit tästä eteenpäin luultavasti poistetaan. Toki vierailijoille saa kommentoida foorumia, mutta että kun on banneilla, niin sitten vieraskirjaan chattaamaan. Tämä ei ole sitä, mitä varten vieraskirja on.
Nyt palaamme asiaan
// Koska tämä on vieraskirja, niin kaikki muut viestit tästä eteenpäin luultavasti poistetaan. Toki vierailijoille saa kommentoida foorumia, mutta että kun on banneilla, niin sitten vieraskirjaan chattaamaan. Tämä ei ole sitä, mitä varten vieraskirja on.
Nyt palaamme asiaan
Ropsu
AA.fissä on niin pieni näyttö, ja välii vaikka löytyski googlesta, sä poistat sen kuvan heti! (jos ei ole jo poistettu.) Ja sitäpaitsi, en tienny että lh menee paljastaa mun nimen jokaselle! Voinhan toki kertoo sunkin nimen, Ropsu..
Vikkkkke- Vierailija
Ihan kuin tietäisit... Mistä muka? Paitsi jos olet AA:n ylis? Siellä minulla on oam sähköposti osoite, ja muualla jotain muita.Vikkkkke kirjoitti:AA.fissä on niin pieni näyttö, ja välii vaikka löytyski googlesta, sä poistat sen kuvan heti! (jos ei ole jo poistettu.) Ja sitäpaitsi, en tienny että lh menee paljastaa mun nimen jokaselle! Voinhan toki kertoo sunkin nimen, Ropsu..
Ja sitten vielä, sano syy, miksi poistan kuvan?
Ropsu
Ropsu kirjoitti:Ihan kuin tietäisit... Mistä muka? Paitsi jos olet AA:n ylis? Siellä minulla on oam sähköposti osoite, ja muualla jotain muita.Vikkkkke kirjoitti:AA.fissä on niin pieni näyttö, ja välii vaikka löytyski googlesta, sä poistat sen kuvan heti! (jos ei ole jo poistettu.) Ja sitäpaitsi, en tienny että lh menee paljastaa mun nimen jokaselle! Voinhan toki kertoo sunkin nimen, Ropsu..
Alkaa mennä offiksi... Siis tuossa kuvassahan näkyy Viken etunimi, ja koska Vikke on kuvan lisännyt, pitäisi hänellä olla myös oikeus haluta poistaa se. Eli jos nyt kerrankin ymmärtäisit Vikkeä
No, oon anqqikses yp, sä oot rekannu sinne, joten mieti...
Poistaisitko sen kuvan?! a)Siinä on mun nimi b)se on mun tekemä c)lh paljasti nimeni
Poista edes ne kommentit?
Poistaisitko sen kuvan?! a)Siinä on mun nimi b)se on mun tekemä c)lh paljasti nimeni
Vhikke- Vierailija
se, että olet anqqiksessa yp auttaa sinut näkemään vain sähköposti osoitteen Ja poistan nyt kaikki viesraskirjan späämiviestit, kun olet lukenut tämän. Otinosan lh:n kommentista osan pois...Vhikke kirjoitti:No, oon anqqikses yp, sä oot rekannu sinne, joten mieti...
//Ja onko se nyt vakavaa... Voin toki poistaa sen, jos se nyt niin haittaa
Viimeinen muokkaaja, Ropsu pvm 18.11.10 7:53, muokattu 1 kertaa
Ropsu
Nyt on tultu siihen, että tämä on luultavasti viimeinen viestini Ankkawebbiin.
Syynä on yksinkertaisesti se, ettei minulla ole täällä mitään sanottavaa: AA.fi: hin voin kirjoittaa kaiken tarvittavan ja enemmänkin. Lisäksi en pidä tunnuksestani lainkaan.
Terveisiä vaan kaikille urheille keskustelijoille, minun sooloiluni täällä jäivät lyhyemmiksi kuin uskoinkaan.
//En viitsi kirjoittaa samoja asioita moneen kertaan. Huomatkaa: tämä on tosiaan viimeinen viestini.
Syynä on yksinkertaisesti se, ettei minulla ole täällä mitään sanottavaa: AA.fi: hin voin kirjoittaa kaiken tarvittavan ja enemmänkin. Lisäksi en pidä tunnuksestani lainkaan.
Terveisiä vaan kaikille urheille keskustelijoille, minun sooloiluni täällä jäivät lyhyemmiksi kuin uskoinkaan.
//En viitsi kirjoittaa samoja asioita moneen kertaan. Huomatkaa: tämä on tosiaan viimeinen viestini.
Viimeinen muokkaaja, *Karhuveikko* pvm 18.11.10 7:59, muokattu 1 kertaa
*Karhuveikko*- Keskitaso, 25-100 viestiä
- Viestien lukumäärä : 52
Liittymispäivä : 07.11.2010
*Karhuveikko* kirjoitti:Syynä on yksinkertaisesti se, ettei minulla ole täällä mitään sanottavaa: AA.fi: hin voin kirjoittaa kaiken tarvittavan ja enemmänkin.
Mikset sitten voi sanoa täällä? Onhan tämäkin foorumi, ja vastausmahdollisuuskin helpottui juuri pikavastaus-uudistuksen myötä.
No, voin sen vaihtaa, jos haluat vain sitä? Kunhan uusi on sitten järkevä.*Karhuveikko* kirjoitti:Lisäksi en pidä tunnuksestani lainkaan.
Ropsu
Aku Ankasta kuvan voi tallentaa koneelle ja zoomata vaikka kuinka paljon.Ankkaetsivä kirjoitti:Ropsu kirjoitti:Ihan kuin tietäisit... Mistä muka? Paitsi jos olet AA:n ylis? Siellä minulla on oam sähköposti osoite, ja muualla jotain muita.Vikkkkke kirjoitti:AA.fissä on niin pieni näyttö, ja välii vaikka löytyski googlesta, sä poistat sen kuvan heti! (jos ei ole jo poistettu.) Ja sitäpaitsi, en tienny että lh menee paljastaa mun nimen jokaselle! Voinhan toki kertoo sunkin nimen, Ropsu..
Alkaa mennä offiksi... Siis tuossa kuvassahan näkyy Viken etunimi, ja koska Vikke on kuvan lisännyt, pitäisi hänellä olla myös oikeus haluta poistaa se. Eli jos nyt kerrankin ymmärtäisit Vikkeä
Vikke on kuvan lisännyt omasta harkinnan jälkeisestä päätöksestään. Ylläpitäjällä ei ole mitään velvoitteita poistaa käyttäjien humalassa laittamia kuvia galleriasta.
[quote="Vince"]Hyi saasta, meinas kyllä lentää laatta.[/quote]
SuperÄijä- Aktiivinen, 250-500 viestiä
- Viestien lukumäärä : 420
Liittymispäivä : 05.10.2010
Kyseessä ei ollut lupuhullu, vaan toiselta foorumilta tuttu Iffe.
DOT- Kehittyjä, 5-25 viestiä
- Viestien lukumäärä : 22
Liittymispäivä : 04.10.2010
Ja Ropsu on jo poistannu sen kuvan. Huomasit sen kai itsekkin, mutta halusit päästä keskusteluun mukaan?Vikke on kuvan lisännyt omasta harkinnan jälkeisestä päätöksestään.
Silti, ootan että porttikielto lähtee pois (jos lähtee) ja en enää kirjota vierailijana mitään.
Wikke- Vierailija
En huomannut, minulla ei ollut aamulla todellakaan aikaa alkaa tutkimaan kaikkia mahdollisia gallerioita josko joku vaikka olisi sattunut sinut kuviasi poistelemaan. Tuolloin oli jo aika kiire kouluun.Wikke kirjoitti:Ja Ropsu on jo poistannu sen kuvan. Huomasit sen kai itsekkin, mutta halusit päästä keskusteluun mukaan?Vikke on kuvan lisännyt omasta harkinnan jälkeisestä päätöksestään.
Silti, ootan että porttikielto lähtee pois (jos lähtee) ja en enää kirjota vierailijana mitään.
Aiot näemmä tehdää taaas uusia profiileita.
[quote="Vince"]Hyi saasta, meinas kyllä lentää laatta.[/quote]
Tervetuloa vaan vierailemaan Akun313-sivustolle! Hieno Disney-aiheinen sivusto, jossa voi keskustella muiden ANkka/Hiirifanien kanssa sekä keskustelupalstalla että chatissa.
Pakettih- Vierailija
Akun313 on mahtava!
Tervetuloa katsomaan Kalasen arvosteluja!!
- Juonipaljastus:
- Ropsu -
Ankkaetsivä - tosikko
Yuk - tylsä!
DOT - iha ok
Laku - OK
Allu98 - paras
Paapoja - iha normi
lupuhullu8 - outo
Vince ankka - aikuinen
hissu - hiano käyttäjä
Superäijä - no jaa
Kalanen- Keskitaso, 25-100 viestiä
- Viestien lukumäärä : 61
Liittymispäivä : 21.11.2010
Voisin rekisteröityä tänne, mutta katsotaan. Varmaan joulun jälkeen rekkaan tänne.
Santtu99- Vierailija
Iffe kirjoitti:Bannien saaneille suosittelen käymään Akun313'ssa.
Miksi esität vierailijaa lupuhullu8? -Ropsu
Enhän minä esiintynyt vierailijana.. Miksi minua syytetään?
[12:46:35 29/01/12] Tepe12 : Mikä on ruskea ja roikkuu puussa?
[12:46:47 29/01/12] lupuhullu8 : ?
[12:47:04 29/01/12] Tepe12 : lupuhullu8 VIP-ryhmässä
lupuhullu8- Melko aktiivinen, 100-250 viestiä
- Viestien lukumäärä : 165
Liittymispäivä : 22.10.2010
IP-osoite on edelleen olemassa..
Tervetuloa katsomaan Kalasen arvosteluja!!
- Juonipaljastus:
- Ropsu -
Ankkaetsivä - tosikko
Yuk - tylsä!
DOT - iha ok
Laku - OK
Allu98 - paras
Paapoja - iha normi
lupuhullu8 - outo
Vince ankka - aikuinen
hissu - hiano käyttäjä
Superäijä - no jaa