Vieraskirja
+11
Kalanen
DOT
*Karhuveikko*
lupuhullu8
ATI
Allu98
SuperÄijä
Ropsu
Vikke
Ankkaetsivä
Yuk7on
15 posters
AnkkaWebbi :: Muuta :: Vieraskirja
Sivu 4 / 4
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Vieraskirja
Jep. Lh, jos et osaa edes proxyjä käyttää, ei tuo sinun valehtelemisesi mitään auta. On helppo katsoa kuka täällä vieraskirjassa spämmii.
[quote="Vince"]Hyi saasta, meinas kyllä lentää laatta.[/quote]
SuperÄijä- Aktiivinen, 250-500 viestiä
- Viestien lukumäärä : 420
Liittymispäivä : 05.10.2010
Lh oli siis tuon Kia K-nimimerkin viestin kirjoittaja MUTTA EI Iffen viestin kirjoittaja, eikös se tullut jo selväksi?
Minun koneeni väittää kylläkin toisinAnkkaetsivä kirjoitti:Lh oli siis tuon Kia K-nimimerkin viestin kirjoittaja MUTTA EI Iffen viestin kirjoittaja, eikös se tullut jo selväksi?
Ropsu
Kannattaa keskustella tästä muualla, onhan tämä vieraskirja, ja säännöissä sanotaan niin, että käyttäjät saavat vain vastata kommentoimalla vierailijan viestiä.
Ja todellakin minä ihmettelen, myönnän, että olen kommentoinut täällä OIKEASTI Kia K:oona, mutta Iffe saa minun pääni pyörälle. Vai että minun IP:ni on samanlainen, kuin Iffen ?En vieläkään käsitä, olenko minä kirjoitellut Iffenä, vaikka minä en muista tehneeni tuota.. Ja sitä paitsi muistaakseni olen esiintynyt vain Kiana, mutta Iffe.. En vieläkään käsitä tätä.. Mutta tämä on modejen juttu, ja oisi yksi outo asia minusta: Mikä ihme on IP?? iPhone, tai joku..
Ja todellakin minä ihmettelen, myönnän, että olen kommentoinut täällä OIKEASTI Kia K:oona, mutta Iffe saa minun pääni pyörälle. Vai että minun IP:ni on samanlainen, kuin Iffen ?En vieläkään käsitä, olenko minä kirjoitellut Iffenä, vaikka minä en muista tehneeni tuota.. Ja sitä paitsi muistaakseni olen esiintynyt vain Kiana, mutta Iffe.. En vieläkään käsitä tätä.. Mutta tämä on modejen juttu, ja oisi yksi outo asia minusta: Mikä ihme on IP?? iPhone, tai joku..
[12:46:35 29/01/12] Tepe12 : Mikä on ruskea ja roikkuu puussa?
[12:46:47 29/01/12] lupuhullu8 : ?
[12:47:04 29/01/12] Tepe12 : lupuhullu8 VIP-ryhmässä
lupuhullu8- Melko aktiivinen, 100-250 viestiä
- Viestien lukumäärä : 165
Liittymispäivä : 22.10.2010
IP on siis nettiselaimen yksilöllinen tunnus. Sen perusteella voi selvittää kuka netin omistaa. Tosin IP:n voi piilottaa, jos osaa. =D Mutta sinun ja henkilöiden, joita olet esittänyt, IP:itä vertailemalla voidaan selvittää olitko se sinä.Mikä ihme on IP??
[quote="Vince"]Hyi saasta, meinas kyllä lentää laatta.[/quote]
SuperÄijä- Aktiivinen, 250-500 viestiä
- Viestien lukumäärä : 420
Liittymispäivä : 05.10.2010
Vieraskirja
lupuhullu8 kirjoitti:Kannattaa keskustella tästä muualla, onhan tämä vieraskirja, ja säännöissä sanotaan niin, että käyttäjät saavat vain vastata kommentoimalla vierailijan viestiä.
Siis et tiedä mikä on IP ja olet... 13v? Just...
IP - On ikäänkuin tietokoneen "osoite", jonka ylläpito näkee. Eli jos esiinnyt Kia K:oona samalla konella millä Lupuhulluna, sinulla on sama IP - Tällä tavalla sinäkin jäit kiinni...
~Hissu~
hissu- Keskitaso, 25-100 viestiä
- Viestien lukumäärä : 34
Liittymispäivä : 05.12.2010
Peukkua!
Joc- Keskitaso, 25-100 viestiä
- Viestien lukumäärä : 47
Liittymispäivä : 07.02.2012
Mulla on pikkunen ongelma. Unohdin salasanan ja sähkärin salasanan. Ja Yuk7on olen siis.
Y7- Vierailija
Ok... Katsotaan Koitan jotain..Y7 kirjoitti:Mulla on pikkunen ongelma. Unohdin salasanan ja sähkärin salasanan. Ja Yuk7on olen siis.
//Rekisteröidy toisella käyttäjällä, ja tule chattiin? Poistan sen käyttäjän sitten, kun saat Y7 takas
Ropsu
Joo hei kertokaas mullekki mikä on tää uusi etusivu juttu, millon se ilmestyi, miten teitte sen jne.
-Naatti
-Naatti
Naatiska- Vierailija
Satuin unohtaan Aksu käyttäjän salasanan, että tein sitte tän uuen.Jos Ropsu kehtaat ni voit hyvin poistaa sen aksun ja vaihtaa tän nimeks Aksu. Muisti on lomalla ihan tosiaan "kivasti" pätkiny. Ja tosiaan aika kiva toi uus etusivu.
Koripallo- Uusi käyttäjä, 0-5 viestiä
- Viestien lukumäärä : 3
Liittymispäivä : 15.06.2012
niimpä
Liittymispäivä : 22.09.2010
Mahtava foorumi :E
Täällä on aina kiva hengata
Täällä on aina kiva hengata
RosaFaniOulusta- Melko aktiivinen, 100-250 viestiä
- Viestien lukumäärä : 179