Vieraskirja
+11
Kalanen
DOT
*Karhuveikko*
lupuhullu8
ATI
Allu98
SuperÄijä
Ropsu
Vikke
Ankkaetsivä
Yuk7on
15 posters
AnkkaWebbi :: Muuta :: Vieraskirja
Sivu 2 / 4
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Vieraskirja
Jos tehtäisiin sillä tavalla, että spämmiviestit menevät suoraan poistoon, eikä niistä puhuta sen enempiä.Ankkaetsivä kirjoitti:Allu98 kirjoitti:Olen sitten spämmääjä.
Noh, eipäs mennä aiheen vierestä. Tarkoitus on että vierailijat kommentoivat foorumia ja tämä topic on tarkoitettu vieraille Sitäpaitsi turhat viestit voit suosiolla jättää pois.
[quote="Vince"]Hyi saasta, meinas kyllä lentää laatta.[/quote]
SuperÄijä- Aktiivinen, 250-500 viestiä
- Viestien lukumäärä : 420
Liittymispäivä : 05.10.2010
No joo, ihan kiva foorumi, mutta ankka-aiheisia on jo liikaa.
Itse asiassa vain akuankka.fi ja ankkis ankka-foorumit riittäisi.
IIhana kiva foorumi! Voisipa vaikka rekata tänne ! Rekisteröidyn tietyn ajan kuluessa .
-Kia K
-Kia K
Kia K- Vierailija
Kia K kirjoitti:IIhana kiva foorumi! Voisipa vaikka rekata tänne ! Rekisteröidyn tietyn ajan kuluessa .
-Kia K
Kiva juttu. Ja mikähän mahtaa olla tietty aika . Ei oo pakko vastata, mutta tervetuloa vaan!
kjeh
Allu98- Melko aktiivinen, 100-250 viestiä
- Viestien lukumäärä : 100
Liittymispäivä : 23.09.2010
Kia K, modet ovat sellasii että ne luulee ittestään liikoi.
PS. Kopsasin tänkin viestin!
PPS. Sarjisfoorumi on paras!
PS. Kopsasin tänkin viestin!
PPS. Sarjisfoorumi on paras!
Vikke- Melko aktiivinen, 100-250 viestiä
- Viestien lukumäärä : 226
Liittymispäivä : 22.09.2010
AA.fiä ei tarvitse yhtään mihinkään.ATI kirjoitti:No joo, ihan kiva foorumi, mutta ankka-aiheisia on jo liikaa.
No niin... Älkääs nyt spämmikö Vieraskirjassa. Se on tarkoitettu vieraiden kommenteille
Ropsu
olen sama miletä tästää pakiasta kuin vkke aa.fi sivustolla joka on maaikman paras
olen pahis kello on jo melke 10 ooeln sileti vilä konneela!!!11
olen pahis kello on jo melke 10 ooeln sileti vilä konneela!!!11
janikani- Vierailija
Oletan että saan mainostaa täällä vieraskirjassa ainakin kerran Akun313-nimistä Disney-sivustoa, sillä teidän ylläpitäjänne ANkkaetsivä mainosti ANkkawebbia meidän sivustollamme, Akun313'ssa. Ihan reilua eikö?
Akun313 on vuodesta 2008 toiminnassa ollut Disney-aiheinen sivusto. Etsimme lisää aktiivisia käyttäjiä sivustollemme. Akun313 löytyy googlettamalla laittamalla hakusanaksi Akun313. Sivuilla on vieraskirja, johon voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä, mutta totakai olemme tyytyväisiä jos täältä edes joku rekkaa sivuillemme.
Tervetuloa!
Akun313 on vuodesta 2008 toiminnassa ollut Disney-aiheinen sivusto. Etsimme lisää aktiivisia käyttäjiä sivustollemme. Akun313 löytyy googlettamalla laittamalla hakusanaksi Akun313. Sivuilla on vieraskirja, johon voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä, mutta totakai olemme tyytyväisiä jos täältä edes joku rekkaa sivuillemme.
Tervetuloa!
Iffe69- Vierailija
Minä mietin tänne sivulle rekisteröitymistä. Vaikuttaa hyvältä sivustolta, paisti että täällä ovat nuo spämmärit Allu98 ja Vikke.
hartikka- Vierailija
Iffe69 kirjoitti:Oletan että saan mainostaa täällä vieraskirjassa ainakin kerran Akun313-nimistä Disney-sivustoa, sillä teidän ylläpitäjänne ANkkaetsivä mainosti ANkkawebbia meidän sivustollamme, Akun313'ssa. Ihan reilua eikö?
Tervetuloa!
Muuten oikein mutta minä en ole ylläpitäjä (Todellista pilkunviilausta )
Juu, Akun313 on tosiaan mukava sivusto, mutta kaikki täällä käyvät ovat tainneet sinne jo rekisteröityä, vai? Mutta rekisteröidy ihmeessä tänne, tää on mukava sivusto.
No, en nyt olisi ihan varma.. Kaikki Ankkaaiheiset foorumit ovat vähentäneet toimintaansa, kun käyttäijä ja aktiivisuutta ei ole.. Jos -MINUN foorumilla ei tule käyttäijä kahden kuukauden sisällä, niin se poistetaan. Nykyään maailma haluaa olla vain tarpeellisessa sivustoissa, sellaisia kun Akun313, Akuankka.fi ja tietenkin Ankkis. Mitä enemmän ankkafanitusfoorumeita, sitä vähemmän kiinnostus laskee. Sinnepäin maailma vaan on menossa. Kaikki Foorumini.fi alkaa jo ihmisistä kyllästyttää, eikö teistäkin? Mitä järkeä on tehdä ankkafanitusfoorumi, vaikka onkin toinen samankielinen parempi sivusto? Ihmisiä kyllästyttää rekata foorumiin, jossa on sama keskusteluaihe-, ja fanitusfoorumi, jossa keskustellaan prikulleen samallailla, missä monissa muissa samanlaisissa foorumissa. Ei aina kannata tehdä ankkaaiheinen, ankkaaiheinen, ja vielä kerran ankkaaiheinen foorumi, kun on vielä kiinnostavampia erilaisia foorumeita, kuten Piirtelyfoorumi ja Musafoorumi. Vaihtelu virkistää .
[12:46:35 29/01/12] Tepe12 : Mikä on ruskea ja roikkuu puussa?
[12:46:47 29/01/12] lupuhullu8 : ?
[12:47:04 29/01/12] Tepe12 : lupuhullu8 VIP-ryhmässä
lupuhullu8- Melko aktiivinen, 100-250 viestiä
- Viestien lukumäärä : 165
Liittymispäivä : 22.10.2010
Se piirtelyfoorumi on kait jo poistettu.
Mutta lupuhullu, turhaa sinun on täällä valittaa foorumini.jotakin foorumeista, kun et jaksa niiden sääntöjäkään noudatella. Toisena käyttäjänä eiintyminen on nimittäin täällä kiellettyä (ks. kohta 3.)! Kaikki kyllä tietävät kuka sen "Kia K" viestin kirjoitti. Banneille et kuitenkaan tule pääsemään, Ropsu ei niitä banneja jaksa juuri jaella.
Mutta lupuhullu, turhaa sinun on täällä valittaa foorumini.jotakin foorumeista, kun et jaksa niiden sääntöjäkään noudatella. Toisena käyttäjänä eiintyminen on nimittäin täällä kiellettyä (ks. kohta 3.)! Kaikki kyllä tietävät kuka sen "Kia K" viestin kirjoitti. Banneille et kuitenkaan tule pääsemään, Ropsu ei niitä banneja jaksa juuri jaella.
Kyllä lh:n pitäis saada bannit, se nimittäin paljasti mun nimen. -_-
Vieraili- Vierailija
Bannien saaneille suosittelen käymään Akun313'ssa.
Miksi esität vierailijaa lupuhullu8? -Ropsu
Iffe- Vierailija
Poista mun kuva galleriasta, Ropsu!
Lupuhullulle bannit, se on rikkonut jo n. 2 sääntöä, kiitos.
Lupuhullulle bannit, se on rikkonut jo n. 2 sääntöä, kiitos.
VIKKE ab- Vierailija
Miksi? Sehän on ihan onnistunut... Onko jotain syytä?VIKKE ab kirjoitti:Poista mun kuva galleriasta, Ropsu!
Ja, no mitä sääntöjä?VIKKE ab kirjoitti:Lupuhullulle bannit, se on rikkonut jo n. 2 sääntöä, kiitos.
Ropsu
No siinä näkyy mun nimi.
Lh8 siis paljasti mun nimen ja on esittänny jo pari kertaa vierailijana. Modeoikeudet pois lh:lta!
Lh8 siis paljasti mun nimen ja on esittänny jo pari kertaa vierailijana. Modeoikeudet pois lh:lta!
Vikkkkee- Vierailija
Eihän lh8 spämmää lainkaan yhtä paljon, kuin sinä... Spämmeri valittaa, kun toinen tekee samoin kuin itse tekeeVikkkkee kirjoitti:No siinä näkyy mun nimi.
Ropsu
1. Lh8 paljasti minun nimeni. Sama jos minä paljastaisin sinun nimesi (en tosin tiiä sitä )
2. Olisiko sinusta kivaa, jos sinun nimesi paljastetaaan?
3. Minulla on oikeus vaatia kuvan poistamista, sillä se on minun tekemäni!
4. En ole puhunut yhtään spämmäämisestä.
5. lupuhullu8 on esiintynyt vierailijana, eli toisena käyttäjänä. Hän paljast nimeni, ja nämä molemmat ovat säännöissä kiellettyä!
2. Olisiko sinusta kivaa, jos sinun nimesi paljastetaaan?
3. Minulla on oikeus vaatia kuvan poistamista, sillä se on minun tekemäni!
4. En ole puhunut yhtään spämmäämisestä.
5. lupuhullu8 on esiintynyt vierailijana, eli toisena käyttäjänä. Hän paljast nimeni, ja nämä molemmat ovat säännöissä kiellettyä!
Vikkke- Vierailija
Iffe kirjoitti:Bannien saaneille suosittelen käymään Akun313'ssa.
Käsittääkseni tuo ei ollut lupuhullun viesti? Ainakaan IP ei täsmää
Sehän on juuri sama? Katsoin ihan itseAnkkaetsivä kirjoitti:Iffe kirjoitti:Bannien saaneille suosittelen käymään Akun313'ssa.
Käsittääkseni tuo ei ollut lupuhullun viesti? Ainakaan IP ei täsmää
//Menee muuten Offin puolelle, joten jos palattaisiin asiaan
Ropsu
Tunutuu vastenmieliseltä kirjoittaa tänne vieraskirjaan, kun ylikset kyttäävät IP:tä.
Arvatkaa olenko rekkaamassa. Sama homma muille.
Arvatkaa olenko rekkaamassa. Sama homma muille.
jartsa- Vierailija
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
AnkkaWebbi :: Muuta :: Vieraskirja
Sivu 2 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa